Nogle gange er leveringer forsinkede af årsager, der er ude af vores kontrol. Hvis du tror, at din pakke burde være leveret nu, så tjek venligst leveringsstatussen via linket i pakkeafsendelsemailen eller gå til leveringspartnerens hjemmeside og indtast dit tracking ID.

 

Hvis trackingstatussen viser forkert adresse/ufuldstændig adresse, skal du kontakte vores leveringspartner direkte for at løse problemet. 

 

Hvis trackingen er stoppet og ikke er blevet opdateret i et par dage, eller hvis du har brug for yderligere assistance, så kontakt venligst vores kundeservice.


Hav venligst de følgende informationer klar så vi kan hjælpe dig så hurtigt som muligt:

  • Dit ordrenummer og tracking ID / kundenummer
  • Årsagen for din reklamation
  • Forespørger du en tilbagebetaling eller erstatningslevering, hvis din pakke er forsvundet

 

Vi kontakter vores leveringspartner for at lokalisere din pakke. Vi ved, at du er ivrig efter at modtage din pakke, og derfor vil vi opdatere dig så hurtigt som muligt.