Logo
  • Bestillinger
  • Levering
  • Produkt
  • Reklamation og returnering
  • Kundekonto
  • Når du handler ved os
  • Kontakt os
  1. Hjem
  2. Levering

Levering

Leveringsinformation

    Tilbyder I gratis levering? Overvægtsbestillinger Kan jeg vælge leveringsfirma? Kan min bestilling blive afsendt på en specifik dag? Kan jeg vælge et afhentningssted som leveringsadresse? Hvad sker der hvis jeg ikke er hjemme når min pakke bliver leveret? Frosne/letfordærvelige varer eller pladskrævende varer Skal leveringsadressen være den samme som fakturaadressen?

Pakkesporing

    Hvornår vil min pakke blive afsendt? Hvordan kan jeg spore min pakke? Min pakke er blevet afsendt men det er ikke muligt at spore den?

Leveringsproblemer

    Min pakke/produkt er beskadiget Er min pakke blevet væk? Jeg har ikke modtaget min pakke, selvom trackingstatussen er “leveret” En del af min bestilling mangler Jeg har modtaget forkerte varer Jeg har modtaget en anden kundes bestilling