Vi håber, at du er tilfreds med ethvert køb eller enhver service, som du har modtaget hos os. Er der dog noget, som du ikke er tilfreds med, så kontakt veligst vores kundeservice, så vi kan rette op på tingene.

 

Benyt venligst vores kontaktformular til at indsende din henvendelse og hold øje med din e-mail inbakke for notifikationer. Skulle du ønske at tilføje yderligere information om din henvendelse, kan du svare på notifikations e-mailen.

 

En fra vores kunderservice team vil muligvis kontakte dig, hvis vi har brug for yderligere information. Vil vil være I kontakt med dig for at fortælle dig udfaldet af din henvendelse og de næste skridt.

 

Her er nogle FAQ’s som du måske kan bruge:

 

Problemer med levering

 

Min pakke/produkt er beskadiget

Er min pakke blevet væk?

Jeg har ikke modtaget min pakke selvom sporingsstatussen er “leveret”

En del af min ordre mangler

Jeg har modtaget forkerte varer eller flere produkter end jeg har bestilt

Jeg har modtaget en anden kundes ordrer

 

Problemer med produktet

 

Produktet er ikke som forventet

Mit kæledyr kan ikke lide maden

Produktet virker ikke længere

Producenten har tilbagekaldt den mad jeg bruger