Min kundekonto

Hvad er fordelene ved en bitibi kundekonto?

Der er mange fordele, her er nogle af dem:     Spor din aktuelle ordre    Opdater dine personlige data såsom leveringsadresse, adgangskode osv.    Genbe...

Hvordan opretter jeg en Bitiba kundekonto?

Du vil blive spurgt om du har lyst til at oprette dig ved checkout processen. Det er hurtigt og nemt at registrere en bitiba kundekonto og oprettelsen er gr...

Hvordan kan jeg ændre eller nulstille min adgangskode?

For at ændre din adgangskode, log venligst ind på din “Bitiba” kundekontoen og gå til Min konto – personlige oplysninger, hvor du kan ændre din adgangskode....

Hvordan ændrer jeg min e-mailadresse?

For at ændre din e-mail adresse, log venligst ind på din “Bitiba” og gå til „min konto” sektionen – personlige oplysninger, hvor du kan ændre din e-mail adr...

Hvor finder jeg mine personlige oplysninger, og hvordan kan jeg ændre dem?

For at ændre dine personlige informationer skal du logge ind på din “Bitiba” konto og gå til “min konto” sektionen. Du kan finde alle dine personlige oplysn...

Hvor er mine fakturaer?

Du kan finde overblik over dine tidligere ordrer og fakturaer som PDF’er i “mine bestillinger” under “Mit konto”.   Din fakturaer vil også blive e-mailet ...

Jeg flytter til et andet land. Kan jeg fortsætte med at købe hos Bitiba?

bitiba har onlinebutikker i mange europæiske lande. Så hvis du flytter til et andet land, kan du stadig købe alle dine yndlingsprodukter ved blot at bruge b...

Hvordan sletter jeg min kundekonto?

Udfyld følgende OneTrust formular for at slette din zooplus kundekonto. Hvis du har handlet som gæst, skal du i stedet udfylde følgende OneTrust-formula...